En online timeseddel giver bedre overblik!

Timeseddel

En online timeseddel giver bedre overblik!

Hvis man endelig har fået succes med sit iværksætter eventyr, så er det ikke fordi man har uanede mængder af tid. Derfor er administrativ arbejde ikke det mest spændende og så kan det være rart at få nogle til at gøre nemmere for en. Man kan bl.a. få en online timeseddel, som gør det nemmere at få udbetalt løn til sine ansatte, hvilket man ikke er ekspert i som ny udklækket iværksætter.

Brug tiden fornuftigt!

Som nævnt er man typisk ikke glad for administrativt arbejde, fordi man så skal sidde med en masse papirer, hvilket ikke giver flere penge i forretningen. Det handler tværtimod om at bruge penge, da der skal udbetales løn til sine ansatte og betale for de udlæg de har gjort for virksomheden. Derfor er det heldigt, at man nu kan gøre alt dette online, hvilket mindsker papirarbejde, men også gør det hele mere overskueligt. På den måde har man bl.a. altid enhver medarbejders timeseddel ved hånden.

Din timeseddel vil være i en app, og på den måde vil dig og dine medarbejdere altid kunne registrere timer, varer, kørsel, udlæg, materialer og andre udgifter direkte på sagerne når man står med den. På den måde kan dig og medarbejderen sikre, at tingene bliver gjort til tiden og man så ikke sidst på måneden står med nogle regnskaber, der ikke hænger helt sammen. Derudover kan dine medarbejdere tilføje billeder og dokumenter til hver sag, så dokumentation og kvalitetssikring er på plads. På den måde sikre man sig nemlig at ingen bliver snydt!

Timeseddel

Hold overblikket!

Når du bruger en timeseddel app, så vil du til hver en tid kunne gå ind og tjekke at det hele er som det skal være, uanset om du er online eller offline. Det betyder, at du kan sidde og ordne løn, hvis du sidder som passagerer i en bil på vej på ferie eller lignende. På den måde kan du holde overblikket og udnytte din tid effektivt.

Derudover kan du også koble systemet op, så det passer til den overenskomst som der er i virksomheden. På den måde kan dine medarbejder ikke få lov til at arbejde for meget. Dermed sikre du, at de passer på sig selv, og at du ikke får en sag på nakken.

#Follow us on Instagram